reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nora Remiarová

Nora Remiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je častokrát presvedčená, že pláva proti prúdu. Verí intuícii a znameniam osudu. Má rada biele zástavy v oknách ľudí. Viktorova a Teova mama. Rozvedená, deti v striedavke. So it goes.. Zoznam autorových rubrík:  fikciaHyperaktivita moja každodennámikrozamysleniaListy ( na pokračovanie)SúkromnéNezaradené

reklama

Listy ( na pokračovanie)

Lebo

Nora Remiarová

Lebo

Čítala som tu nedávno dobrý článok o tom, aký by vlastne mal byť blog. Autorka sa v ňom podľa môjho názoru úplne presne vyznala zo svojich pohnútok ktoré ju k písaniu vedú, opísala rôznorodé reakcie okolia, no najmä, napísala to najpodstatnejšie - že píše pre seba. Článok Veroniky Kročkovej je pripojený dole v súvisiacich článkoch.

  • 28. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 702x
  • 8
Moja utkvelá predstava

Nora Remiarová

Moja utkvelá predstava

Bola so mnou roky. Plížila sa za mnou ako tieň a vyskakovala mi na chrbát kamkoľvek som šla. Ťažké bremeno, nočná mora, nechcená spoločníčka a nevlastná sestra. Keď mi bolo najhoršie, smiala sa nahlas až nemohla chytiť dych. Jedného dňa ma kopla rovno medzi oči a vtedy sa to celé začalo.

  • 25. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 033x
  • 8
Božie mlyny melú pomaly, ale isto

Nora Remiarová

Božie mlyny melú pomaly, ale isto

hovorievala moja mama, keď som bola ešte malá. Vtedy som tú vetu nechápala, ale stále mi chodila po rozume. Bola to práve mama, kto mi v detstve opakoval, že nikomu sa nemá priať nič zlé, že všetko nekalé a zlé čo človek napácha sa vráti ako bumerang a že na svete existuje spravodlivosť, ktorá si každého nájde.

  • 21. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 408x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu