reklama

Adieu

Ani neviem kedy sa to vlastne celé preklenulo. Jedného dňa mi to však bolo jasné a ja som bola prekvapená aké to bolo jednoduché. V duši pokoj, v hlave usporiadané. Moja rozlúčka s Bohom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (139)

Drahý Bože, verila som v Teba bez pochybností niekoľko rokov ( 16 ).

Ty sám predsa musíš vedieť, ako to celé bolo, veď Ty vidíš a počuješ všetko. Ak si sledoval moje kroky, určite si vedel že idem správnym smerom, viedla ma predsa Tvoja ruka. Mali sme medzi sebou jasno, nie? Ty si sám rozhodoval kedy mi treba dať príučku lebo si príliš dovoľujem a kedy ma treba nechať v tichu a tme, aby som si uvedomovala svoje činy a najmä ich následky.

Uznávam, nie vždy som bola pozorná žiačka, ale bola som jedna z tých, ktorí za Teba bez hanby bojovali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekde sa ale stala chyba, milý Bože, inak si totiž neviem vysvetliť Tvoje mlčanie. Mám tomu rozumieť tak, že odo mňa očakávaš pokoru a trpezlivosť a Ty sám si nedostojíš vlastného slova? Mám to teda chápať tak, že nemôžem nič očakávať, len slepo veriť? Kde si teraz? Prečo si nič nepodnikol vo chvíli keď jedna z Tvojich oddaných zaváhala a hrozí že o ňu prídeš?

Si príliš zaneprázdnený inými povinnosťami, alebo vôbec nie si?

No uznaj drahý Bože, dačo tu nehrá. Ako inak si mám vysvetliť to ticho na druhej strane? Ako ignorovanie? Provokáciu? Nadradenosť?

V poslednom roku som Ťa oslovila niekoľko krát. Ak si vševidiaci, vedel si že tu nejde o fazuľky a že stačí jediné Tvoje slovo.. Mlčal si. A mlčíš dodnes.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak teda, Všemohúci, mňa si nepresvedčil. Nikdy doteraz som si nebola niečím tak istá, ako dnes. Vzdávam sa akejkoľvek výhody vyplývajúcej zo statusu veriaceho, ber si ho a založ na krk inému zo stáda.

Ak si taký Dobrotivý a Láskavý akým Ťa ľudia vidia, verím že chápeš, že ja ďalej nemôžem nosiť na nohách okovy, ale potrebujem vykročiť, aby som dohnala tie stratené roky, ktoré som venovala týmto ilúziám.

Necháp ma zle, nechcem Ti narobiť nepríjemnosti...ak naozaj si, určite si to zmenežuješ tak, aby Ti jedna zblúdilá duša nerozhádzala tabuľkové reporty a aby na Teba nebeský audit nič nenašiel.

Želám Ti všetko dobré..nech Ti Tvoj biznis úspešne funguje ešte aspoň ďalších 2000 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ps- aby som nezabudla....ak to vieš nejako ovplyvniť, zariaď prosím Ťa aby Tvoji ľudia nepľuli žlč do diskusií. Bránia si Ťa, chápem, ale fakt to chvíľami prekračuje slušné správanie. Potom to ich oháňanie sa Tvojím slovom pôsobí skôr smiešne kontraproduktívne a zbytočne Ti robia zlé meno. Nájdi si chvíľu ak sa dá a uprac konečne ten neporiadok. Na toto tam hore vážne nemáte žiadne páky?

Tešilo ma, Tvoja bývalá ovečka N.F.

Nora Remiarová

Nora Remiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je častokrát presvedčená, že pláva proti prúdu. Verí intuícii a znameniam osudu. Má rada biele zástavy v oknách ľudí. Viktorova a Teova mama. Rozvedená, deti v striedavke. So it goes.. Zoznam autorových rubrík:  fikciaHyperaktivita moja každodennámikrozamysleniaListy ( na pokračovanie)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu