reklama

Kde bolo, tam bolo

Niekedy sa cítim ako v rozprávke, dejú sa totiž veci, ktoré nemajú s realitou nič spoločné. Ale ak je toto naozaj skutočné..tak ďakujem pekne a posledný nech po sebe zhasne :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: z netu)

Fico na bilboardoch s Gašparovičom. Je mi jasné, že začala kampaň..ale toto? Veď opatrne na nás, daňových poplatníkov, kto nenosí pri sebe tabletky prosti migréne, môže dopadnúť zle. Ale zase ušetriť na laxatívach tiež nie je na zahodenie..

Kandidátka na prezidenta v Aj Múdry schybí...veľká chyba. Doteraz som si myslela, že táto milá a decentná pani je úplne neodolateľná, avšak asi jej jej image makeri zabudli povedať že násilným kvázihumorom si môže poškodiť...môj hlas máš, Iveta, ale ostaň verná distingvovaným spôsobom a jemnej elegancii a nekaz si skóre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Eurocent...kto už len potrebuje nosiť v peňaženke kilo červeného medeného bordelu neporiadku? Toto sme chceli?

Meníme menu, nie cenu...pchaaaaaaaaaaaa, chaaaa, cha cha..kto chodí nakupovať a ceny sleduje, vie že toto je asi najhorší, aj keď nepochybne veľmi pútavý a zaujímavý slogan.

Šrotovné...do šrotu.

Prestala mi nabiehať (nízka, avšak údajne najvyššia možná ) materská a začala nabiehať (úplne smiešna, najsmiešnejšia) rodičovská...kto je v obraze vie, že je to dôvod presťahovať sa do iného štátu, (môj muž stále nechce, robím čo môžem ). Kto nie je, nech ani nechce byť.

Auto sme kúpili v zahraničí. Ak to takto pôjde ďalej, budeme tam naďalej nakupovať aj potraviny, plienky, drogériu a začnem tam asi chodiť aj na kozmetiku, k zubárovi a do kina. Začínam sa učiť po maďarsky a zapisujem dieťa do pasu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poriadna škôlka ( štátnu nerátam, tá nie je poriadna ) stojí 15 tisíc mesačne ( v starej mene). Že by som aj syna už začala učiť cudzí jazyk, nech v tom Kittsee potom zapadne do kolektívu?

Pred detskou pohotovosťou dostanete pokutu za parkovanie...niečo mi tu vážne uniká alebo...?

Pošta mi sústavne hádže do schánky žlté papieriky o Nezastihnuteľnosti adresáta, aj keď som celý deň doma. Mám začať brať antidepresíva, alebo zastihnúť toho doručovateľa?

Chceme druhé dieťa...týmto by som chcela odkázať Robovi a Viere (dobré okuliare mimochodom..to sú značkové? ), že ten príspevok na druhé dieťa bol geniálny ťah. Som úplne motivovaná a pripravená porodiť Vám ďaľšieho daňového poplatníka, ktorému už teraz pripravujete parádny záväzok a dlh svojím neuváženým konaním v oblasti protikrízových balíčkov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Žehlím mužovi košeľu na volebnú sobotu..bol by v tom čert, aby tá rozprávka nemala dobrý koniec!

:)

Nora Remiarová

Nora Remiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je častokrát presvedčená, že pláva proti prúdu. Verí intuícii a znameniam osudu. Má rada biele zástavy v oknách ľudí. Viktorova a Teova mama. Rozvedená, deti v striedavke. So it goes.. Zoznam autorových rubrík:  fikciaHyperaktivita moja každodennámikrozamysleniaListy ( na pokračovanie)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu