reklama

Dáš mi napiť ?

Ten nadpis pochádza z dobre známej, v súčasnosti i vysielanej reklamy na nemenovaný nápoj ( ktorý je nám všetkým notoricky známy, nakoľko tu bol už za čias dinosaurov a pravdepodobne bude i v čase matrixu, keď budeme v lete na dovolenky lietať na Mesiac ) a ktorá mi maximálne lezie na nervy i keď netuším prečo, jednoducho lebo. Ale nie o tom som chcela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)
Obrázok blogu

Spomínaný spot mi značne zamestnával myseľ. Asi preto som sa zamyslela nad zdanlivo jednoduchým a obyčajným gestom - dať niekomu napiť.

Keď vám príde ťažko, ste dehydrovaní, alebo vám je horúco. Keď vám niekto podá čaj ak ste chorí, alebo v lete niečo chladené, aby vám neprišlo zle.

Alebo sa vám jednoducho zakrúti hlava.

Mne by to napríklad mnohokrát zachránilo život. Povedané obrazne, samozrejme. 

Hlava sa mi točilo nespočetne veľa krát a to z rôznych dôvodov. Zo smútku, strachu, samoty, beznádeje, úzkosti....z ľudskej hlúposti, závisti alebo zloby mi bolo mnoho ráz horúco.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toľko ráz mi vyschlo v hrdle.

Je dobré, ak máte vedľa seba niekoho, kto vám podá ten pomyselný pohár a vy opäť môžete žiť bez toho, aby ste lapali po dychu.

Ešte lepšie je, keď to ten /tá vedľa vás urobí bez požiadania. Ako spieva Aneta - tvoje voda živá, tiše proplouvá, čistá a důvěřivá, ve mně navždy zůstává...

Pretože hlava sa vám môže zakrútiť i z radosti, eufórie, alebo z lásky..

Nora Remiarová

Nora Remiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je častokrát presvedčená, že pláva proti prúdu. Verí intuícii a znameniam osudu. Má rada biele zástavy v oknách ľudí. Viktorova a Teova mama. Rozvedená, deti v striedavke. So it goes.. Zoznam autorových rubrík:  fikciaHyperaktivita moja každodennámikrozamysleniaListy ( na pokračovanie)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu