reklama

Skutočne plánované rodičovstvo

Mám v pláne byť matkou. Jedného dňa. Teda vždy som si myslela že to bude do tridsiatky, ale to sa mi už evidentne nepodarí, nakoĺko som podcenila marketingový tlak a psychologický faktor. A samozrejme, i svoje možnosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Moje materstvo majú v rukách oni.

Sú všade...vkrádajú sa vám do domovom, do snov a ponúkajú istotu. Raj. Za ich chápavým úsmevom a čistými nechtami sa skrýva snaha urobiť z vás ďaľšiu ovečku do stáda.

Nechápte ma zle...svoju mieru previnenia si uvedomujem...jednoducho som nemala podľahnúť. Nemala som sa kúpiť tak rýchlo a robiť chvíľu okolky. Pannou som síce nebola ani náhodou, ale takéto vyvrcholenie bolo i pre mňa novinkou.

Ale prišlo to tak nečakane. Na čelo mi vystúpil pot, nohy sa mi roztriasli a srdce prudko rozbúchalo. Pri tej predstave som letela do výšin a všetko okolo mňa ustalo. Počula som zvoniť zvony, v ušiach mi šumelo a zem sa zatriasla. To sucho v ústach.. Chcela som to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jednoducho som ho musela mať. Bol taký úžasný.

Môj osobný, spotrebný úver.

Budem matkou. Približne o tri roky a pár mesiacov. Neviem presne. Je to v rozpore s mojimi biologickými hodinkami a pôvodným plánom, ale...nedá sa svietiť. Za hlúposť sa platí.

Nikdy neviete kto je agent. Sú všade. Printy, TV, poštové schránky.

Voňavá návnada, decentné balenie a už vás majú...ak nie ste silná povaha a nie ste zaočkovaní proti výpadkom ( svojim ), odporúčam zvážiť rýchly presun na nejaký pustý ostrov. Pre istotu, kým sa situácia neupokojí.

Lebo...nikdy nevieš kto je agent :-)

Nora Remiarová

Nora Remiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je častokrát presvedčená, že pláva proti prúdu. Verí intuícii a znameniam osudu. Má rada biele zástavy v oknách ľudí. Viktorova a Teova mama. Rozvedená, deti v striedavke. So it goes.. Zoznam autorových rubrík:  fikciaHyperaktivita moja každodennámikrozamysleniaListy ( na pokračovanie)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu