reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nora Remiarová

Nora Remiarová

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je častokrát presvedčená, že pláva proti prúdu. Verí intuícii a znameniam osudu. Má rada biele zástavy v oknách ľudí. Viktorova a Teova mama. Rozvedená, deti v striedavke. So it goes.. Zoznam autorových rubrík:  fikciaHyperaktivita moja každodennámikrozamysleniaListy ( na pokračovanie)SúkromnéNezaradené

reklama

Hyperaktivita moja každodenná

Plus mínus, sem-tam zelená

Nora Remiarová

Plus mínus, sem-tam zelená

Všetci delíme ľudí podľa najrôznejších faktorov. Nehovorím teraz o bežných stereotypoch - podľa veku, pohlavia, sympatií, vierovyznania, alebo neviem čoho ešte. Ide mi o subjektívne a staré známe predsudkové kategorizovanie. Moje súkromné a obľúbené rozlišovacie podskupiny sú:

  • 11. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 633x
  • 1
Niektoré matky sa zrejme zbláznili

Nora Remiarová

Niektoré matky sa zrejme zbláznili

Nie, nejde o zavádzajúci titulok, matkám naozaj začína šibať (s prepáčením). Inak si neviem vysvetliť nižšie popisované skutočnosti, zažité na vlastnej koži. Pôvodne som chcela písať o košatej ponuke škôlkarskych vírusov a ich zvládaní bez psychickej ujmy (matkinej), avšak verím že táto závažná téma ešte pár dní počká.

  • 8. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 089x
  • 50
Staň sa matkou a zabudni kým si bola

Nora Remiarová

Staň sa matkou a zabudni kým si bola

Takmer denne sa stretávam s fenoménom matiek na materskej dovolenke. Som jedna z nich. Ide o veľmi vypuklý problém, predpokladám že čochvíľa sa mu začne venovať i všemocný, veľký Brusel. V opačnom prípade...alebo nás vyhodia, alebo to rozchodia..

  • 14. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 666x
  • 97
Rodím, teda som. Len je dôležité kde.

Nora Remiarová

Rodím, teda som. Len je dôležité kde.

Len málo žien považuje svoj pôrod za pekný a príjemný zážitok. Väčšinou je však ukončením obdobia, ktoré nastávajúce matky prežívajú s radostným očakávaním a vo finále je teda veľmi dôležité, aby so svojimi novonarodenými deťmi strávili prvé dni v pokojnej atmosfére. Nie vždy je tomu tak. Smutné však je, že veľakrát za to môže personál nemocnice alebo systém nášho zdravotníctva.

  • 18. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 214x
  • 168
7 slov ktoré musíte vedieť vysloviť

Nora Remiarová

7 slov ktoré musíte vedieť vysloviť

Aby ste to celé prežili. Uponáhľaný život, stres, hypotéku, prácu, šéfa, frajera patologického hráča PC hier, tikajúce biologické hodinky a život po 30ke v 21 storočí.

  • 7. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 759x
  • 11
reklama
Slovensko : Nemecko trocha inak

Nora Remiarová

Slovensko : Nemecko trocha inak

Život kancelársky teda vôbec nie je až taká nuda, ako by sa mohlo zdať. Stačí mať dostatok trpezlivosti, byť asertívny, disponovať aspoň trochou predstavivosti a mať aspoň 1 ks netradičného šéfa, ktorý je - a tento faktor je mimoriadne dôležitý - cudzinec.

  • 12. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 717x
  • 28
Každý deň s diárom pod pazuchou

Nora Remiarová

Každý deň s diárom pod pazuchou

Každý z nás má nejaké zvyky, návyky a stereotypné postupy a ja som prototyp plánovania. Mám rada veci pod kontrolou, jasné pravidlá, poriadok a systém. Povedzme si rovno - nie som najideálnejší model spontánnosti a som jednoznačne stratég, nie last minute. Sebadisciplínu potrebujem, keď nie je, mám problém. A všetci okolo mňa :-)

  • 25. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 656x
  • 9
Byť Rybou je úžasné

Nora Remiarová

Byť Rybou je úžasné

napísala by zrejme Ema Tekelyová, ak by náhodou pripravovala ďaľšiu zo svojich kníh, náhodou sa zaoberajúcou tématikou zverokruhu a typológiou jednotlivých znamení. Nakoľko sa však žiadny podobný skvost zrejme nepripravuje (och, toľko sklamaní v jednom roku..ani Mojsejová nemá žiadnu knižnú novinku), musíme si vystačiť sami. Ehm..náhodou som Ryba, takže by som mala mať ako-taký prehľad, preto vám ponúkam krátkeho sprievodcu rybacím svetom vo vreckovom prevedení.

  • 20. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 835x
  • 25
Koľkokrát musíš byť zviera, aby si sa stal človekom

Nora Remiarová

Koľkokrát musíš byť zviera, aby si sa stal človekom

Napríklad taký pes...že priateľ človeka. Človek sa veľakrát cíti pod psa. Ale riešil niekto, či sa pes nezvykne cítiť pod človeka? Niekedy stačí psí pohľad a ste tam, kde ste chceli byť...

  • 17. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 064x
  • 5
Nechcená strata ilúzií alebo Načo je mi vlastný názor

Nora Remiarová

Nechcená strata ilúzií alebo Načo je mi vlastný názor

Sloboda prejavu a možnosť povedať si čo chcete je parádna vec. Môžete konverzovať, vyjadriť postoj, názor, myšlienku, emócie. Žijete si svoj život, baví vás a cítite sa voľní. Môžete dobrovoľne podliehať ilúziám len preto, lebo je to príjemné a lebo to tak chcete a sami si korigujete, čo vo vašom svete má miesto.

  • 12. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 850x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu